Záruční podmínky

Záruční podmínky

 

  1. Ručitel je Das Company společnost s ručením omezeným se sídlem v Trzebinii, ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, zapsaná v Národním soudním rejstříku Okresním soudem pro Kraków-Śródmieście v Krakově, XI ​​obchodní divize Národního soudu Zaregistrujte se pod číslem: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, základní kapitál: 4 295 000,00 PLN (dále jen: "Prodejce"

    ).
  2. Prodejce lze kontaktovat prostřednictvím:

    1. tradiční pošta na adrese: Das Company Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

    2. e-mail (e-mail) na adresu: biuro@dascompany.com;

    3. telefonní číslo: +48 32 50 65 880;

    4. kontaktní formulář dostupný na webu obchodu;

    5. .chat je k dispozici na webu obchodu.

  3. Zákazník by měl závady v rámci záruky nahlásit pomocí speciálního formuláře dostupného na webu https://complaints.dascompany.com/ 

  4. Prodávající poskytuje Zákazníkům záruku na veškeré Zboží po dobu 12 měsíců ode dne dodání Zboží Zákazníkovi a po dobu 10 let o dostupnosti náhradních dílů ke Zboží. Záruka platí pouze na území Polska.

  5. Podmínkou toho, aby Prodávající v souladu s ustanoveními těchto záručních podmínek odstranil nesoulad Zboží se smlouvou nebo vyměnil vadné Zboží za nové, je potvrzení Zákazníka o koupi Zboží. .

  6. Pro uplatnění práv souvisejících se zárukou by měl Zákazník předat Zboží přepravní nebo kurýrní společnosti určené Prodávajícím, která od Zákazníka vyzvedne vadné Zboží a doručí jej do sídla Prodávajícího na adrese Výdaj prodejce. Klient by měl: 

  •  přiložte k převáděnému zboží potvrzení o nákupu uvedené v předchozím bodě,
  •  umístěte převáděné Zboží do původního obalu spolu se všemi prvky a příslušenstvím připojeným ke Zboží a vytištěným obsahem záručního listu zaslaného Prodávajícímu způsobem uvedeným v bodě 3. 

Nesplnění výše uvedených požadavků bude mít za následek ignorování záruční reklamace.

  1. Prodávající je povinen uznat uplatnění záruky do 14 dnů od doručení vadného Zboží Zákazníkem a ve stejné lhůtě oznámit Zákazníkovi přijetí či nepřijetí uplatnění záruky písemně nebo e-mailem. .

  2. Pokud bude žádost o záruku uznána, bude Prodávající ve lhůtě uvedené v předchozím bodě informovat Zákazníka o plánovaných opatřeních k odstranění vad zboží a uvede datum, do kterého bude záruční oprava provedena. ven.

  3. Pokud nebude žádost o záruku posouzena, bude prodávající informovat zákazníka o důvodu nepřijetí žádosti o záruku a vrátí zákazníkovi vadné zboží.

  4. Pokud se vada Zboží týká nedostatku součásti Zboží, která by měla být připojena v souladu s Objednávkou Zákazníka, není nutné dodávat vadné Zboží uvedené v písm. 6 těchto Podmínek a Prodávající:

  • v případě nedodání Zboží Zákazníkem doručí chybějící prvek(y) Zboží Zákazníkovi na vlastní náklady do 30 dnů ode dne obdržení uznané reklamace,
  • v případě dodání Zboží Zákazníkem do sídla Prodávajícího způsobem uvedeným v bodě 6. nainstaluje a smontuje chybějící prvek do Zboží pouze na výslovnou žádost Zákazníka obsaženou v uplatnění záruky.
  1. Pokud vada Zboží spočívá v tom, že Zboží nebude mít vlastnosti, které Prodávající poskytl, nebo dojde-li k poškození Zboží nebo jeho prvků, Prodávající odstraní uvedené vady na své náklady a v rámci 30 dnů od data obdržení reklamace, která je součástí záruky. Prodávající má právo tuto lhůtu prodloužit na maximálně 60 dnů ode dne obdržení přijaté žádosti o záruku, zejména pokud oprava vyžaduje dovoz náhradních dílů ze zahraničí nebo nejsou dostupné. O prodloužení lhůty k odstranění vady bude Prodávající Zákazníka informovat písemně nebo e-mailem. Po odstranění vad dodá Prodávající Zboží kupujícímu svépomocí a na vlastní náklady. Opravené nebo nahrazené prvky Zboží bez vady se stávají majetkem Prodávajícího.
  2. Není-li odstranění vady možné, prodávající vymění vadné zboží za bezvadné ve výše uvedených lhůtách.

  3. Tato záruka se vztahuje pouze na vady vzniklé z důvodu spočívajícího v prodávaném Zboží a nevztahuje se na poškození Zboží vzniklé po jeho prodeji z jiných důvodů, zejména se nevztahuje, pokud vady Zboží vznikly:

  •  zaviněné jednání Zákazníka, zejména pokud použil Zboží v rozporu s Podmínkami použití uvedenými Prodávajícím v Internetovém obchodě nebo jednal v rozporu s pokyny připojenými ke Zboží, např. skladování, údržba a provádění jakýchkoli změn a konstrukčních změny provedené zákazníkem
  •   jsou-li výsledkem běžného opotřebení zboží nebo nesprávného skladování/přepravy zákazníkem,
  •  mechanické, chemické nebo tepelné poškození, poruchy způsobené náhodnými událostmi, jako jsou: požár, přepětí v rozvodné síti, elektrické výboje, záplavy, chemické látky atd.
  •  úpravy, opravy, úpravy nebo změny vlastností zboží zákazníkem,
  •  řádné opotřebení a poškození, které má nepodstatný dopad na hodnotu nebo provoz zboží,
  •  běžný provoz (např. rezivění oček plachty pod vlivem vody nebo znečištění plachty)
  1.  Prvky opláštění se mohou lišit odstínem barvy a mají mikrootvory, které nemají vliv na funkčnost stanu, nejedná se o závadu, a proto se na ně v rámci záruky nevztahuje výměna.

  2. Záruka se nevztahuje na spotřební materiál, jako jsou gumičky a šrouby.

  3. V případě provedení strukturálních změn nebo oprav mimo služby prodejce má taková oprava za následek ztrátu záruky.

  4. Je-li Zákazník Spotřebitel, výkon práv vyplývajících z této záruky nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva Zákazníka a na náklady Prodávajícího ze záruky za vady zboží. Tato záruka nemá vliv na tyto zákonné opravné prostředky. S ohledem na kupující, kteří jsou Podnikateli, jsou v souladu s Obchodním řádem prodávajícího vyloučena zákonná záruční práva na vady zboží.

  5. Prodávající neodpovídá Podnikatelům za škody vzniklé v důsledku nemožnosti užívat Zboží v opravě, zejména Zákazník, který je Podnikatelem, nemá v rámci záruky právo požadovat po Prodávajícím ušlý zisk.

  6. Prodejce může odmítnout dodržení termínu opravy, pokud dojde k poruchám v činnosti jeho společnosti z důvodu nepředvídaných okolností, které společnost nemůže ovlivnit – okolnosti charakteru vyšší moci, např.: generální stávka, předpisy, akce, omezení nebo nedostatek vládních opatření, zemětřesení, povodně, epidemie a jiné události elementárních přírodních sil, které prodávající nemůže překonat a které navíc nepředvídal a nemohl předvídat a které jsou vůči prodávajícímu a jeho aktivitám externí.

  7. Pokud Prodávající při plnění svých povinností poskytl Zákazníkovi místo vadného Zboží Zboží bez vady nebo na Zboží, na které se vztahuje záruka, provedl podstatné opravy, běží záruční doba znovu od okamžiku dodání Zboží. zboží bez vad nebo vrácení opraveného zboží. Pokud Prodávající vyměnil pouze část Zboží, platí výše uvedená lhůta opět přiměřeně na vyměněnou část.

  8. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu oznámení a opravy Zboží Prodávajícím. Termín a provedení opravy potvrzuje protokol po provedení opravy vlastník Zboží.

  9. Využití záručních služeb není možné po uplynutí doby platnosti záruky zdarma, opravy lze provádět pouze za úplatu. V případě, že se na danou vadu Zboží tato záruka nevztahuje, může Prodávající samostatně nacenit opravu takové vady.

  10. Zboží by měl zákazník před opravou vyčistit.

  11. Záruční oprava se nevztahuje na činnosti popsané v Podmínkách použití a návodu připojeném ke Zboží, které je Zákazník povinen provést svépomocí a na vlastní náklady v rámci údržby.

  12. V záležitostech, na které se nevztahují podmínky tohoto záručního listu, platí příslušná ustanovení občanského zákoníku.

  13. Prodejce si vyhrazuje právo upravit ustanovení této záruky, avšak jakékoli změny záruky nebudou mít zpětnou platnost.