Pravidla internetového obchodu

PŘEDPISY INTERNETOVÉHO OBCHODU

DAS COMPANY

Tyto Pravidla definují obecná pravidla pro uzavírání a provádění smluv o prodeji na dálku mezi Zákazníky a Prodávajícím prostřednictvím Internetového obchodu www.dascompany.com (dále jen: „Obchod“ nebo „Internetový obchod“) a poskytování Služeb v elektronické podobě , včetně obchodu.

OBECNÁ USTANOVENÍ

  1. KONTAKTOVAT PRODEJCE

    Kontaktovat prodejce je možné prostřednictvím: 

      1. tradiční pošta na adrese: Das Company Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

      2. e-mail (e-mail) na adresu: biuro@dascompany.com;

      3. telefonní číslo: +48 32 50 65 880;

      4. kontaktní formulář dostupný na webu obchodu;

      5. chat je k dispozici na webu obchodu.

  2. DEFINICE

    1. Pojmy s velkým písmenem v Pravidlech znamenají:

      1. Pracovní dny – dny od pondělí do pátku, kromě státních svátků;

      2. Zákazník  – fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům; právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, které zvláštní ustanovení přiznávají právní způsobilost, která v rámci Obchodu uzavírá Smlouvu o prodeji nebo využívá Služby v něm poskytované - včetně seznámení se s obsahem v něm prezentovaným.

      3. Občanský zákoník – zákon ze dne 23. dubna 1964. Občanský zákoník (Sbírka zákonů 1964 č. 16 položka 93, ve znění pozdějších předpisů);

      4. Účet/Uživatelský účet – Služba poskytovaná Zákazníkovi elektronickými prostředky, spočívající v udělení přístupu Zákazníkovi do samostatného prostoru v rámci Internetového obchodu, prostřednictvím kterého může Zákazník provádět konkrétní činnosti v rámci Obchodu, včetně umístění Objednávky a sledujte jejich stav v souladu s Předpisy;

      5. Spotřebitel  – zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu umění. 22 [1] občanského zákoníku nebo Podnikatel uplatňující práva spotřebitele. Není-li výslovně uvedeno jinak, vztahují se ustanovení Nařízení týkající se spotřebitele také na Podnikatele uplatňujícího práva spotřebitele (jak je definováno níže);

      6. Item Creator – Služba poskytovaná Zákazníkovi elektronickými prostředky, spočívající v poskytnutí nástroje Zákazníkovi, pomocí kterého Zákazník samostatně vytváří Zboží s rozměry, materiály a dalšími zájmovými prvky prezentovanými v obsahu průvodce k vytvoření konečného Zboží, které může být předmětem Objednávky,

      7. Zpravodaj  – služba poskytovaná prodávajícím elektronicky za podmínek stanovených v Pravidlech;

      8. Zásady ochrany osobních údajů – samostatný dokument dostupný v Internetovém obchodě stanovující pravidla pro zpracování osobních údajů Prodávajícím a také používání souborů cookie;

      9. Podnikatel uplatňující práva spotřebitele - fyzická osoba, která je Zákazníkem uzavírajícím Kupní smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této Kupní smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu není profesionální povahy, zejména od předmětu své podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti, který využívá práva spotřebitelů podle občanského zákoníku a zákona o právech spotřebitelů;

      10. Podnikatel  – zákazník, který je podnikatelem ve smyslu umění. 43 [1] občanského zákoníku podnikající vlastním jménem obchodní nebo profesní činnost a právní úkony přímo související s její obchodní nebo profesní činností, s výjimkou podnikatele vykonávajícího práva spotřebitele,

      11. Předpisy  – tyto předpisy;

      12. Nařízení – Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1150 ze dne 20. června 2019 o podpoře spravedlnosti a transparentnosti pro firemní uživatele online zprostředkovatelských služeb,

      13. Prodávající – Das Company Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością se sídlem v Trzebinii, ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, zapsaná v Národním soudním rejstříku Okresním soudem pro Kraków-Śródmieście v Obchodním oddělení Kraków, XI. národního soudního rejstříku pod číslem: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, základní kapitál: 4 295 000,00 PLN;

      14. Strany – zákazník a prodejce společně;

      15. Zboží - zboží prezentované Prodávajícím na webových stránkách Obchodu spolu s popisem a dále produkt s digitálními prvky ve smyslu zákona o právech spotřebitele;

      16. Trvalé médium – znamená materiál nebo nástroj umožňující zákazníkovi nebo prodávajícímu uchovávat informace adresované jemu osobně, a to způsobem umožňujícím přístup k informacím v budoucnu po dobu vhodnou pro účely, pro které tyto informace se používají a umožňují reprodukci uložených informací v nezměněné podobě;

      17. Smlouva/dohoda o prodeji – smlouva o prodeji zboží na dálku za podmínek stanovených v Pravidlech, uzavřená mezi Prodávajícím a Zákazníkem;

      18. Služby  - služby poskytované prodávajícím zákazníkům elektronickými prostředky ve smyslu ustanovení zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (sbírka zákonů č. 144, položka 1204, v platném znění );

      19. Zákon o právech spotřebitelů  – Zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů 2014, č. 827, ve znění pozdějších předpisů);

      20. Zákon o autorských právech a souvisejících právech – Zákon ze dne 4. února 1994 o autorském právu a právech souvisejících (Sbírka zákonů z roku 1994 č. 24, položka 83, ve znění pozdějších předpisů);

      21. Zákon o poskytování elektronických služeb  – Zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (Sbírka zákonů č. 144, položka 1204, ve znění pozdějších předpisů);

      22. Záruční podmínky – samostatný dokument dostupný v Internetovém obchodě upřesňující pravidla záruky na Zboží poskytované Zákazníkům Prodávajícím,

      23. Podmínky použití – samostatný dokument dostupný v Internetovém obchodě upřesňující pravidla a pokyny pro používání Zboží,

      24. Objednávka  – Zákazníkovo prohlášení o vůli směřující přímo k uzavření kupní smlouvy s uvedením jejích hlavních prvků.

    2. Prodejce může zavést definice jiných pojmů také přímo do obsahu Pravidel.

  1. TECHNICKÉ POŽADAVKY, PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ, ZABEZPEČENÍ

    1. Používání online obchodu je možné za předpokladu, že zákazník splňuje následující minimální technické požadavky:

      1. máte koncové zařízení (počítač nebo mobilní zařízení) s přístupem k internetu;

      2. přístup k aktivní elektronické poště (e-mail);

      3. přístup k webovému prohlížeči v nejnovější verzi (pokud není na stránkách obchodu uvedeno jinak);

      4. povolte soubory cookie a Javascript ve webovém prohlížeči;

      5. mají program pro čtení souborů ve formátu PDF.

    2. Abyste mohli využívat některé ze Služeb nebo funkcí obchodu nebo je využívat v plném rozsahu, může být nutné zařízení řádně nakonfigurovat a souhlasit s přístupem ke službám určování polohy ve webovém prohlížeči a/nebo zařízení používané zákazníkem a poskytování přístupu prohlížeče k těmto službám v souladu s informacemi uvedenými v Obchodě.

    3. Užívání Služeb poskytovaných elektronicky dostupných v Internetovém obchodě může představovat hrozbu ze strany každého uživatele internetu spočívající v možnosti zavlečení malwaru do ICT systému Zákazníka nebo získání a úpravě jeho dat neoprávněnými osobami. Každý zákazník, aby se předešlo výše uvedenému. rizika a hrozby by měly používat vhodná technická opatření k minimalizaci těchto rizik, např. antivirové programy nebo firewall.

    4. Prodávající používá v Obchodě „cookies“, jejichž použití je zaměřeno zejména na zajištění správného provozu webových stránek Obchodu nebo poskytování Služeb. Pravidla pro používání „cookies“ spolu s účely jejich použití jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

    5. Zákazník využívající Internetový obchod je povinen zejména: 

      1. používat Internetový obchod způsobem, který je v souladu s ustanoveními zákona platného v Polské republice, s ustanoveními Předpisů, jakož i s obecnými zásadami používání internetu, zásadami správné praxe a způsobem, který neohrožuje osobnostní práva prodávajícího, jakýchkoli osob či třetích osob nebo jiná práva a oprávněný zájem prodávajícího;

      2. použijte jakýkoli obsah zveřejněný jako součást obchodu v souladu s ustanoveními obecně platných zákonů, včetně pouze pro osobní použití;

      3. nedoručovat ani nepřenášet obsah zakázaný zákonem, jako je obsah propagující násilí, pomlouvačný nebo porušující osobní práva a další práva třetích stran;

      4. používejte Obchod způsobem, který nenarušuje jeho fungování, zejména používáním konkrétního softwaru nebo zařízení.

    6. Je zakázáno kopírovat, duplikovat, upravovat, množit nebo distribuovat jakoukoli část Internetového obchodu, Služeb nebo jejich prvků, včetně zejména fotografií, videí, popisů nebo jiného obsahu bez předchozího písemného souhlasu Prodávajícího, s výjimkou případů výslovně uvedených povoleno ustanoveními příslušného práva a nařízení. Prodejce může podniknout kroky, a to i prostřednictvím soudního řízení, na ochranu svých vlastních zájmů a zájmů třetích stran, včetně uživatelů webových stránek Obchodu a zákazníků.

PRODEJ

  1. ZADAT OBJEDNÁVKU; PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ

    1. V Obchodě jsou prezentovány informace o hotovém Zboží, které tvoří např. jejich popisy, technické a provozní parametry, jakož i informace o materiálech, konstrukčních a funkčních vlastnostech součástí, ze kterých je tvořeno konečné Zboží s parametry udávanými Zákazníkem, spolu s cenami tohoto Zboží. Informace uvedené v předchozí větě a další obsah dostupný v Internetovém obchodě, není-li výslovně uvedeno jinak, nepředstavují nabídku ve smyslu čl. 66 občanského zákoníku a pouze výzva k uzavření kupní smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku.

    2. Zboží dostupné v Internetovém obchodě je zcela nové, bez fyzických a právních vad. Výjimečně může Prodávající v Internetovém obchodě prezentovat i Zboží, které se liší od požadavků na plnění smlouvy uvedených v čl. 43b sec. 2 nebo 3 zákona. V případě Zboží uvedeného v předchozí větě informuje Prodávající Zákazníka o jeho stavu v jeho popisu - toto Zboží lze zakoupit za sníženou cenu. Zákazník, který je Spotřebitelem při zadávání Objednávky zboží, které se odchyluje od požadavků na soulad se smlouvou uvedených v tomto odstavci, jasně a samostatně akceptuje absenci specifické vlastnosti Zboží.

    3. Všechno zboží bylo legálně uvedeno na polský trh.

    4. Podmínkou pro zadání Objednávky v Internetovém obchodě je, že Zákazník má aktivní e-mailový účet.

    5. Zákazník může zadat objednávku:

      1. přímo v online obchodě pomocí jeho infrastruktury (objednávkový formulář);

      2. e-mailem;

      3. osobně v kanceláři prodávajícího.

    6. Za účelem zadání Objednávky pomocí objednávkového formuláře - Zákazník se řídí zprávami zobrazenými v Obchodě a dokončuje Objednávku potvrzovacím tlačítkem s povinností zaplatit nebo jiným ekvivalentem.

    7. Objednávku zadanou Zákazníkem v Internetovém obchodě – prostřednictvím Objednávkového formuláře, předává Zákazník Prodávajícímu v elektronické podobě. Objednávka představuje nabídku na uzavření kupní smlouvy na zboží uvedené v objednávce.

    8. Nabídka Zákazníka podaná v elektronické podobě je pro Zákazníka závazná, pokud Prodávající zašle na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem potvrzení o přijetí Objednávky k vyřízení, které představuje prohlášení Prodávajícího o přijetí nabídky Zákazníka. . Jeho obdržením zákazníkem je uzavřena kupní smlouva.

    9. Po zadání objednávky je na uvedenou e-mailovou adresu odeslána zpráva s informacemi o dalších fázích objednávky.

    10. Po uzavření kupní smlouvy prodávající potvrdí své obchodní podmínky zákazníkovi, který je spotřebitelem, a podnikateli uplatňujícímu spotřebitelská práva, a to zasláním na trvalém nosiči na e-mailovou adresu zákazníka nebo písemně na uvedenou adresu. Zákazníkem - dle jeho výběru.

    11. Prodávající dále umožňuje provádět Objednávky v Internetovém obchodě pomocí elektronické pošty (e-mailu). S výhradou samostatných ustanovení níže se na Objednávky uvedené v předchozí větě vztahují ostatní ustanovení těchto Pravidel.

    12. Zadání objednávky v internetovém obchodě e-mailem je možné v termínech uvedených na webu internetového obchodu.

    13. Za účelem zadání Objednávky e-mailem kontaktuje Zákazník Prodávajícího na e-mailové adrese uvedené v bodě zapálil jsem. b. Předpisů a měl by uvádět:

      1. Vaše údaje požadované Prodávajícím k vyřízení Objednávky, zejména: jméno a příjmení / název firmy, formulář / doručovací adresa, e-mailová adresa a telefonní číslo;

      2. název Zboží nebo součásti a parametry Zboží z těch, které jsou prezentovány na webových stránkách Obchodu;

      3. počet položek;

      4. vybraná forma doručení – z těch, které jsou k dispozici v Obchodě;

      5. vybraný způsob platby – z těch, které jsou k dispozici v Obchodě.

    14. Informace o celkové hodnotě objednávky uvedené v bodě výše, poskytuje Prodávající po vyplnění celé Objednávky informováním elektronickou zprávou (e-mailem). Prodávající dále informuje, že uzavření kupní smlouvy ze strany zákazníka s sebou nese povinnost zaplatit za objednané zboží. V tuto chvíli je kupní smlouva uzavřena.

    15. V případě Zákazníka, který je Spotřebitelem a Zákazníka, který je Podnikatelem uplatňujícím spotřebitelská práva, zašle Prodávající Zákazníkovi pokaždé po zadání Objednávky prostřednictvím e-mailu potvrzení o podmínkách zadané Objednávky.

    16. Za účelem uzavření kupní smlouvy musí zákazník uvedený v bodě výše (v reakci na potvrzení podmínek Objednávky zaslané Prodávajícím) zašlete elektronickou zprávu (e-mail) na e-mailovou adresu Prodávajícího, ve které:

      1. přijímá obsah odeslané Objednávky a souhlasí s její implementací a

      2. přijímá obsah Pravidel a potvrzuje, že si přečetl pokyny k odstoupení od kupní smlouvy.

    17. Smlouva o prodeji se uzavírá v polštině nebo angličtině a její obsah je v souladu s pravidly.

    18. V případě zákazníků, kteří jsou podnikateli, může prodávající uvést samostatná pravidla pro zadávání a provádění objednávek.

    19. Na zboží nabízené Prodávajícím se vztahují pravidla a návody k použití obsažené v samostatném dokumentu Podmínky použití, zveřejněném na webových stránkách Obchodu.

  2. CENY A ZPŮSOBY PLATBY 

    1. Ceny Zboží v Prodejně jsou uvedeny v polských zlotých.

    2. Ceny uvedené v obchodě zahrnují všechny součásti včetně DPH, cel a dalších poplatků.

    3. Ve vztahu k Zákazníkům, kteří jsou podnikateli, může Prodávající použít čisté ceny. V tomto případě musí Podnikatel k čisté ceně vždy připočítat daň z přidané hodnoty (DPH) v příslušné sazbě.

    4. Ceny Zboží prezentované v Obchodě nezahrnují náklady na dodání Zboží účtované Zákazníkovi v souladu s těmito Pravidly.

    5. Zákazník si může vybrat z následujících platebních metod: 

      1. elektronická platba pomocí infrastruktury externích platebních operátorů (dle informací v Obchodě). Je-li zvolena tato forma platby, realizace Objednávky bude zahájena po odeslání potvrzení o přijetí Objednávky Zákazníkovi a Prodávajícím po získání informace ze systému zúčtovacího agenta o platbě Zákazníkem. K odeslání Zboží Zákazníkovi však dochází až po dokončení Objednávky;

      2. bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího. V případě zvolení této formy platby bude realizace Objednávky zahájena po odeslání potvrzení o přijetí Objednávky Zákazníkem a po připsání finančních prostředků na bankovní účet Prodávajícího. K odeslání Zboží Zákazníkovi však dochází až po dokončení Objednávky. V případě této formy platby může prodávající před provedením platby poskytnout zákazníkovi příslušný dokument související s vyúčtováním, včetně proforma faktury nebo zálohové faktury - v souladu s informacemi v Obchodě;

      3. dobírka (platba dodavateli při předání). Pokud je zvolena tato forma platby, realizace Objednávky a její expedice bude zahájena poté, co Prodávající odešle Zákazníkovi potvrzení Objednávky a její dokončení;

      4. platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru (platba na osobním odběrném místě Prodávajícího). V případě zvolení této formy platby bude Objednávka vyřízena po odeslání potvrzení o přijetí Objednávky Zákazníkovi a Zboží bude vydáno na osobním odběrném místě Prodávajícího ve lhůtě stanovené Smluvními stranami;

    6. Způsoby platby, které má Zákazník k dispozici, mohou záviset na Zákazníkem zvolené formě dodání Zboží, o které bude Prodejce informovat v Obchodě.

    7. Prodávající poskytuje Zákazníkovi doklad o koupi týkající se Objednaného Zboží v papírové podobě spolu s dodáním Zboží nebo v elektronické podobě - ​​na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem při zadávání Objednávky. V případě zákazníků, kteří mají účet v internetovém obchodě, může prodávající umístit jako součást zákaznického účtu také doklad o nákupu. Zákazník se zavazuje předat mu doklad o koupi v elektronické podobě.

    8. Prodejce na webu Obchodu informuje Zákazníka o datu platby za Objednávku.

    9. Pokud zákazník nezaplatí včas, může prodejce požádat zákazníka o zaplacení stanovením dodatečné lhůty pro takovou platbu a informuje o tom zákazníka na trvalém médiu. Součástí informace o dodatečné lhůtě k úhradě je i informace, že po uplynutí této lhůty prodávající odstoupí od kupní smlouvy. V případě neúčinného uplynutí druhé platební lhůty zašle prodávající zákazníkovi prohlášení o odstoupení od smlouvy na trvanlivém nosiči dle čl. 491 občanského zákoníku. Odstoupení od Smlouvy se rovná zrušení a neprovedení Objednávky.

    10. Ve vztahu k cenám Zboží nabízeného v Obchodě, které jsou Prodávajícím deklarovány jako snížené, Prodávající poskytuje dřívější, nejnižší cenu Zboží použitého za posledních 30 dnů před uplatněním slevy zboží.

  1. DORUČENÍ OBJEDNÁVKY

    1. Doručení zboží není územně omezeno. V závislosti na místě doručení mohou být k dispozici různé formuláře a náklady na doručení – jak je uvedeno v online obchodě.

    2. Doručení se provádí ve formě zvolené zákazníkem a na adresu uvedenou zákazníkem při zadávání objednávky.

    3. Prodejce poskytuje zákazníkovi možnost výběru následujících forem dodání objednaného zboží: 

      1. kurýrní zásilka;

      2. osobní odběr na odběrném místě Prodávajícího (uvedené Prodávajícím) - po předchozí domluvě jeho termínu, místa a pravidel s Prodávajícím. V případě této formy doručení je zákazník požádán, aby před zadáním objednávky kontaktoval prodejce.

    4. Informace o počtu pracovních dnů potřebných k dokončení objednávky a jejímu doručení, jakož i výši poplatků za doručení zboží jsou prezentovány obchodu.

    5. Pokud není v Obchodě výslovně uvedeno jinak, datum doručení a provedení Objednávky se počítá do Pracovních dnů v souladu s pravidly stanovenými v těchto Pravidlech.

    6. Pokud jsou pro zboží, na které se vztahuje objednávka, uvedeny různé dodací lhůty, platí pro celou objednávku nejdelší z uvedených lhůt.

    7. Prodávající může (včetně příležitostně nebo dočasně) zavést samostatná pravidla nebo formy dodávek, včetně například upřesnění hodnoty Objednávky, ze které mohou být vybrané nebo všechny formy dodávek pro Zákazníka zdarma a jejich pravidla . Tyto informace jsou uvedeny na webových stránkách internetového obchodu.

SLUŽBY

  1. SLUŽBY – OBECNÉ, DOSTUPNÉ SLUŽBY

     

    1. Prodávající umožňuje Zákazníkovi využívat bezplatné Služby prostřednictvím Internetového obchodu, které jsou Prodávajícím poskytovány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

    2. Hlavní službou a funkcionalitou v Internetovém obchodě je poskytnout možnost zadat Objednávku pomocí interaktivního objednávkového formuláře dostupného v Obchodě. Služba spočívající v poskytnutí interaktivního objednávkového formuláře dostupného v Obchodě je poskytována po omezenou dobu - do doby, než Zákazník odešle Objednávku pomocí tohoto formuláře (pomocí formuláře).

    3. Zákazník obchodu má možnost procházet a vyhledávat obsah dostupný na stránkách obchodu. Takový obsah nepředstavuje nabídku ve smyslu ustanovení občanského zákoníku, pokud není jasně uvedeno jinak.

    4. Služba procházení a vyhledávání obsahu je zákazníkovi poskytována po omezenou dobu – do doby, než zákazník uzavře webové stránky Obchodu.

    5. Zákazník má možnost zřídit a udržovat Účet v Internetovém obchodě.

    6. Účet obsahuje údaje poskytnuté zákazníkem. Může také obsahovat další informace, jako je historie nákupů zákazníka nebo stav objednávky.

    7. Služba vedení účtu v online obchodě je dostupná po registraci. Registrace probíhá vyplněním a přijetím formuláře pro vytvoření účtu dostupného v internetovém obchodě.

    8. Smlouva o poskytování Služby spočívající ve vedení Účtu se uzavírá na dobu neurčitou a zaniká v okamžiku, kdy Zákazník zašle žádost o smazání Účtu.

    9. Zákazník má možnost pomocí Tvůrce zboží samostatně vytvořit konečné Zboží, o které má zájem, výběrem rozměru, materiálu a dalších prvků dostupných v Obchodě, prezentovaných v obsahu Tvůrce zboží.

    10. Item Creator je nástroj, který má Zákazník k dispozici, aby mohl vytvořit konečné Zboží, které má konkrétní cenu a může být předmětem Objednávky.

    11. Služba poskytování Tvůrce zboží zákazníkovi je dostupná zákazníkům, kteří si Tvůrce zboží otevřou pomocí internetové adresy dostupné v konkrétní části Obchodu.

    12. Smlouva o poskytování Služby spočívající v poskytování Tvůrce zboží se uzavírá na dobu určitou a zaniká okamžikem, kdy Zákazník uzavře webové stránky Obchodu s Tvůrcem zboží.

    13. Prodejce také umožňuje zákazníkům zaregistrovat se nebo přihlásit se do internetového obchodu pomocí zákaznického účtu prostřednictvím externích stránek sociálních sítí, jako je Facebook, Google. Zákazník, který se zaregistruje nebo přihlásí k Účtu v E-shopu pomocí účtu na externím portálu, poskytne E-shopu konkrétní údaje z účtu na tomto externím portálu.

    14. Zákazník je povinen zadávat v Internetovém obchodě, včetně registračního formuláře Účtu, pouze aktuální údaje, odpovídající skutečnosti, nezavádějící, a o jakýchkoli změnách údajů poskytnutých prodávajícímu neprodleně informovat nebo je změnit. tato data samostatně pomocí funkcí dostupných v účtu.

    15. Aby bylo možné řádně dokončit proces vytvoření účtu, může být zákazník také požádán o provedení další aktivace účtu, včetně e-mailu nebo SMS, v souladu s informacemi zobrazenými v Obchodě.

    16. Stejný zákazník nesmí mít k jedné e-mailové adrese přiřazeno více než jeden účet.

    17. Zákazník může od Prodávajícího dostávat obchodní a obdobné informace ve formě zpráv zasílaných na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo uvedené Zákazníkem - ve formě SMS zpráv - dle uvážení Zákazníka (Newsletter Service). Pokud je zvolena možnost SMS Newsletter - zprávy jsou zasílány prostřednictvím telekomunikačních zařízení podporujících příjem SMS zpráv na telefonní číslo uvedené Zákazníkem.

    18. Zákazník může svůj souhlas se zasíláním obchodních informací kdykoli odvolat.

    19. Přihlášení k odběru Newsletteru je dobrovolné.

    20. Abyste se mohli přihlásit k odběru newsletteru, musíte uvést platnou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo nebo aktivovat příslušné pole v online obchodě.

    21. Smlouva o poskytování Newsletterové služby se uzavírá na dobu neurčitou a zaniká okamžikem, kdy Zákazník zašle žádost o odstranění své e-mailové adresy nebo telefonního čísla z odběru Newsletteru nebo odhlášení pomocí odkazu obsaženého v obsahu Newsletteru. zprávu odeslanou jako součást služby Newsletter .

    22. Obsah zaslaný jako součást Newsletteru nepředstavuje nabídku ve smyslu čl. 66 občanského zákoníku.

    23. Zákazník má možnost zasílat zprávy Prodávajícímu pomocí kontaktního formuláře dostupného na webových stránkách Internetového obchodu. Smlouva o poskytování Služby spočívající v poskytnutí interaktivního formuláře umožňujícího Zákazníkům kontaktovat Prodávajícího se uzavírá na dobu určitou a zaniká odesláním zprávy Zákazníkem prostřednictvím formuláře. Kontaktní formulář není prostředkem online komunikace ve smyslu čl. 12 sec. 1 bod 3a zákona o právech spotřebitelů

    24. Zákazník může také kontaktovat prodejce pomocí interaktivního chatu dostupného v internetovém obchodě. Služba chatu je Zákazníkovi poskytována po omezenou dobu – do ukončení konverzace pomocí tohoto nástroje nebo Zákazník uzavře webové stránky Internetového obchodu.

    25. Zákazník má možnost uveřejňovat v E-shopu z úrovně svého Účtu individuální i subjektivní vyjádření (názory) ke Zboží, průběhu transakce či vyřízení Objednávky. Přidáním prohlášení zákazník prohlašuje, že má veškerá práva k tomuto obsahu, zejména autorská práva.

    26. Smlouva o poskytování Služby spočívající ve zveřejňování názorů Zákazníkem v E-shopu se uzavírá na dobu určitou - dobu přidávání a uvádění názorů. Výpisy by měly být upravovány jasným a srozumitelným způsobem. Obsah prohlášení nesmí porušovat platné právní předpisy, včetně práv třetích osob – zejména nesmí být pomlouvačný, porušovat osobnostní práva nebo představovat akt nekalé soutěže.

    27. Uveřejněná prohlášení jsou šířena na webových stránkách internetového obchodu. Zákazník zveřejněním prohlášení souhlasí s bezplatným použitím tohoto prohlášení a jeho zveřejněním prodávajícím (licence), včetně zejména jeho záznamu do paměti počítače, veřejného provozování, reprodukce a šíření takovým způsobem, aby k němu měl každý přístup. , včetně zejména používání internetu, jakož i zhotovování studií děl ve smyslu zákona o autorském právu a právech souvisejících.

    28. Licence uvedená v předchozím podbodu opravňuje prodejce k sublicenci a není teritoriálně omezena.

    29. Ustanovení výše uvedeného pododdílu se přiměřeně vztahují na další obsah umístěný zákazníkem v internetovém obchodě, a to zejména jako součást účtu obchodu.

    30. V Obchodě může být určitý obsah prezentován také jako součást tematického blogu týkajícího se typu Zboží nabízeného v Obchodě. Obsah prezentovaný v rámci tematického blogu je zájmového a obecného, ​​tematického, ale také pouze ilustrativního charakteru. Jsou prezentovány v rámci kritérií subjektivně zvolených Prodávajícím. Nemělo by se s nimi zacházet jako s nabídkou, radou nebo doporučením.

    31. Prodávající má právo pořádat příležitostné soutěže a akce, jejichž podmínky budou vždy uvedeny na webových stránkách Obchodu. Propagační akce v Internetovém obchodě nelze kombinovat, pokud Pravidla dané akce nestanoví jinak.


  1. UKONČENÍ SLUŽEB A JEJICH POZASTAVENÍ

    1. Prodávající má právo ve vztahu k Zákazníkovi, který je Podnikatelem, pozastavit poskytování Služeb, včetně zejména vedení Účtu, jakož i vypovědět smlouvu o poskytování Služby, včetně Služby Vedení Účtu. a další Služby nabízené v Internetovém obchodě s okamžitou účinností a bez udání důvodů zasláním příslušného prohlášení na e-mailovou adresu, zejména v případě pochybností o správnosti či úplnosti údajů poskytnutých takovým Zákazníkem. , stejně jako v případě:

      1. porušení Předpisů, ustanovení příslušného práva nebo zásad dobrých mravů ze strany takového Zákazníka;

      2. když jednání nebo opomenutí zákazníka nepříznivě ovlivňují dobré jméno prodejce nebo jinak poškozují prodejce.

    2. Prodávající má právo pozastavit poskytování Služeb nebo vypovědět smlouvu o poskytování Služeb dostupných v Internetovém obchodě, a to i ve vztahu k Zákazníkům, kteří nejsou Podnikateli, v situacích uvedených v písm. 1 výše, po předchozí neúčinné žádosti o zastavení porušování, stanovení lhůty pro ukončení porušování.

    3. Prodejce může rovněž vypovědět Smlouvu o poskytování Služeb, včetně zejména služby Vedení Účtu v Internetovém obchodě s 1měsíční výpovědní lhůtou v následujících případech:

      1. v případě změn v rozsahu Služeb poskytovaných v Internetovém obchodě, včetně zejména změn způsobených organizačními, technologickými nebo technickými důvody, včetně změn technických požadavků nutných k využívání Internetového obchodu nebo jednotlivých Služeb, jako i změny zahrnující ukončení Obchodu, poskytování dané Služby, její změnu nebo zavedení nových Služeb nebo funkcionalit, jakož i potřebu zlepšit Služby, funkčnost nebo provoz Internetového obchodu, zamezit zneužití a potřeba způsobená bezpečnostními důvody;

      2. v případě změn ustanovení obecně platných právních předpisů a jejich výkladu/výkladu;

      3. v případě vydání rozhodnutí, usnesení nebo jiného obdobného úkonu soudy, úřady nebo jinými typy institucí, které má vliv na poskytování poskytovaných služeb nebo na práva a povinnosti smluvních stran, jakož i na uložení konkrétních povinností takovými soudy, úřady nebo jinými typy institucí;

      4. , pokud účet daného zákazníka zůstane neaktivní po dobu minimálně 3 let.

    4. Požadavek uvedený v bodě 2 výše, jakož i informace o pozastavení poskytování Služeb nebo jejich ukončení mohou být Zákazníkovi zaslány elektronicky, a to i prostřednictvím zpráv v Obchodě.

 

STAŽENÍ, STÍŽNOSTI, MIMO SOUDNÍ ŘEŠENÍ A VÝZKUM

  1. ODSTOUPENÍ OD PRODEJNÍ SMLOUVY

    1. Spotřebitel, který uzavřel kupní smlouvu v souladu se zákonem o právech spotřebitelů, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Pro vyloučení pochybností se Spotřebitelem pro účely této části o právu spotřebitele na odstoupení od Smlouvy rozumí také Podnikatelé uplatňující práva spotřebitele.

    2. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet okamžikem převzetí Zboží Spotřebitelem. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy předložením prohlášení o odstoupení prodávajícímu. Prohlášení lze podat samostatně nebo prostřednictvím formuláře, jehož vzor je Prodávajícím umístěn na webových stránkách Obchodu na adrese: Formulář pro odstoupení od smlouvy. Pro dodržení lhůty stačí zaslat vyjádření před jejím uplynutím. Prodávající neprodleně potvrdí Spotřebiteli přijetí formuláře odeslaného prostřednictvím Webové stránky

    3. V případě odstoupení od kupní smlouvy se tato smlouva považuje za neplatnou.

    4. Pokud spotřebitel podal prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy dříve, než prodávající jeho nabídku přijal, nabídka přestává být závazná.

    5. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od kupní smlouvy, vrátit všechny jím zaplacené platby, včetně nákladů na dodání zboží spotřebiteli. . Prodávající může zadržet vrácení plateb přijatých od spotřebitele až do obdržení zboží zpět nebo do doby, než spotřebitel prokáže zaslání zboží zpět, podle toho, která událost nastane dříve, pokud prodávající nenabídl, že si zboží od spotřebitele vyzvedne sám.

    6. Pokud Spotřebitel uplatňující právo na odstoupení od smlouvy zvolil jiný než nejlevnější způsob standardního dodání Zboží nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen uhradit Spotřebiteli dodatečné náklady, které mu tím vznikly.

    7. Spotřebitel je povinen vrátit zboží prodávajícímu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od kupní smlouvy, pokud prodávající nenavrhl, že si zboží u spotřebitele vyzvedne sám. Pro dodržení lhůty stačí zaslat Zboží zpět na adresu Prodávajícího před uplynutím lhůty. Vrácené zboží by mělo být doručeno nebo zasláno na adresu prodávajícího: Das Company sp. z o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia.

    8. V případě odstoupení od kupní smlouvy nese Spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení Zboží.

    9. V případě, že zboží vzhledem ke své povaze nelze vrátit obvyklou poštovní cestou, informuje prodávající spotřebitele o nákladech na vrácení zboží na webových stránkách obchodu.

    10. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho užívání způsobem, který jde nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Zboží.

    11. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, ledaže Spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nepředstavuje žádné náklady

 

  1. ODPOVĚDNOST PRODEJCE ZA SOULADU ZBOŽÍ S PRODEJNÍ SMLOUVOU, ZÁRUKA

    1. Prodávající se zavazuje dodat zboží v souladu s obsahem kupní smlouvy, s výjimkou uvedenou v písm. IV bod 2 Pravidel.

    2. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem uplatňujícím práva Spotřebitele, za nesoulad Zboží se Smlouvou za podmínek stanovených zákonem o právech spotřebitelů.

    3. V případě nesouladu zboží s kupní smlouvou má Spotřebitel nebo Podnikatel uplatňující práva spotřebitele práva stanovená zákonem o právech spotřebitele.

    4. Spotřebitel nebo Podnikatel uplatňující spotřebitelská práva v případě uplatnění svých práv z důvodu nesouladu Zboží se Smlouvou dává Zboží, které je předmětem opravy nebo výměny, k dispozici Prodávajícímu. Zboží je vyzvednuto na náklady Prodávajícího. V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí Spotřebitel nebo Podnikatel uplatňující práva spotřebitele Zboží neprodleně Prodávajícímu na jeho náklady.

    5. V případě kupních smluv uzavřených v obchodě s podnikateli je vyloučena odpovědnost prodávajícího ze záruky za vady zboží dle čl. 558 § 1 občanského zákoníku

    6. Prodávající neodpovídá za nesoulad Zboží se Smlouvou, pokud byl Spotřebitel nejpozději při uzavírání Smlouvy jasně informován o tom, že se určitá vlastnost Zboží odchyluje od požadavků na shodu. s dohodou uvedenou v čl. 43b sec. 2 nebo 3 zákona o právech spotřebitele a výslovně a samostatně akceptoval nedostatek specifické vlastnosti Zboží. Toto ustanovení platí obdobně pro záruku uvedenou v bodě X položka 10 Pravidel.

    7. Stížnosti vyplývající z porušení práv zákazníka zaručených zákonem nebo podle těchto nařízení by měly být adresovány na: 

      1. na adresu : Das Company sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia,

      2. nebo e-mailem na e-mailovou adresu: biuro@dascompany.com,

      3. telefonicky na čísle: +48 32 50 65 880,

      4. nebo prostřednictvím formuláře dostupného v online obchodě na adrese: https://complaints.dascompany.com/.

    8. Pro posouzení reklamace by měl zákazník zaslat nebo doručit reklamované zboží, pokud je to možné, s přiložením dokladu o koupi. Zboží by mělo být doručeno nebo zasláno na adresu uvedenou v bodě 7 lit. a výše.

    9. Prodávající do 14 dnů ode dne obdržení žádosti obsahující reklamaci odpoví na reklamaci Zboží nebo reklamaci související s plněním kupní smlouvy podanou Spotřebitelem nebo Podnikatelem uplatňujícím práva. spotřebitele.

    10. Za zboží nabízené Prodávajícím v Internetovém obchodě ručí Prodávající. Podrobná ustanovení týkající se záruky Prodávajícího naleznete v Záručních podmínkách zveřejněných na webových stránkách Obchodu.

    11. Na hotové zboží nabízené v internetovém obchodě se může vztahovat záruka jiné třetí strany. Má-li dané Zboží záruku uvedenou v předchozí větě, informace o existenci a obsahu záruky a době, na kterou byla poskytnuta, je vždy písemně přiložena ke Zboží při jeho dodání Zákazníkovi. jako na stránkách internetového obchodu.

  1. STÍŽNOST SLUŽEB 

    1. Zákazník může prodejci podávat stížnosti v souvislosti s fungováním Obchodu a používáním jeho Služeb nebo funkcí.

    2. Stížnosti lze podávat:

      1. na adresu: Das Company sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, 

      2. nebo e-mailem na e-mailovou adresu: biuro@dascompany.com,

      3. telefonicky na čísle: +48 32 50 65 880,

      4. nebo prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného v online obchodě.

    3. V reklamaci by měl zákazník uvést své jméno a příjmení, korespondenční adresu, typ a popis problému.

    4. V případě jakýchkoliv nedostatků reklamace vyzve prodávající zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu v uvedené lhůtě.

  1. MIMOSOUDNÍ METODY VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ A UTRPENÍ NÁROKŮ

    1. Zákazník, který je spotřebitelem, má možnost využít mimosoudní způsoby řešení stížností a vymáhání nároků.

    2. Spotřebitel, včetně: 

      1. je oprávněna obrátit se na stálý smírný spotřebitelský soud působící při Obchodní inspekci s žádostí o řešení sporu z uzavřené Kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb;

      2. je oprávněna obrátit se na vojvodského inspektora Obchodní inspekce se žádostí o zahájení mediačního řízení ve věci smírného řešení sporu mezi zákazníkem a prodávajícím;

      3. může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi zákazníkem a prodávajícím, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo sociální organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele (např. .

    3. Podrobné informace o možnosti spotřebitelů využívat mimosoudní způsoby vyřizování stížností a uplatňování nároků a pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici u obecních (obecních) ombudsmanů spotřebitelů, společenských organizací, mezi jejichž zákonné úkoly patří spotřebitelské ochrany, zemských inspektorátů obchodní inspekce a u Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele - a to i na jejich webových stránkách.

    4. Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím online platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

Osobní údaje zákazníků jsou prodávajícím shromažďovány a zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy, včetně nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném toku těchto údajů a zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a v souladu se zásadami ochrany osobních údajů obchodu

  1. SAMOSTATNÁ USTANOVENÍ PRO PODNIKATELE

 

S výhradou samostatných ustanovení těchto Pravidel, je-li Zákazník Podnikatelem, platí pro jím zadané objednávky a služby následující výhrady:

 

    1. Prodejce neodpovídá za škody vzniklé v důsledku nesprávných nebo neúplných údajů poskytnutých Podnikatelem při zadávání Objednávky nebo jinde v Obchodě, jakož i způsobené nesprávnými kontaktními údaji nebo dodací adresou.

    2. Předpokládá se, že osoba odebírající Zboží jménem Zákazníka, která je Podnikatelem, je jím pověřená osoba k vyzvednutí dodávky a podepisování jeho jménem na dodacím listu, jakož i k provádění dalších souvisejících činností.

    3. Prodávající nenese odpovědnost zejména v případě skladování, přepravy nebo použití Zboží v rozporu s informacemi obsaženými v popisu Zboží, etiketách Zboží nebo v pokynech Prodávajícího.

    4. Odpovědnost prodávajícího za ušlý zisk vůči podnikateli je vyloučena.

    5. Podnikatel nemá vůči Prodávajícímu nárok na žádné nároky z titulu nároků třetích osob vyplývajících z použití Zboží.

    6. Podnikatel se zavazuje, že bez předchozího souhlasu prodávajícího nebude používat ochranné známky, obchodní označení ani jiné symboly individualizující prodávajícího.

    7. Odpovědnost Prodávajícího vůči Podnikateli je omezena na hodnotu poslední Objednávky.

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Tato Pravidla jsou nepřetržitě k dispozici na webových stránkách Obchodu způsobem, který umožňuje jeho získávání, reprodukci a záznam jeho obsahu vytištěním nebo uložením na nosič kdykoli při procházení obsahu Internetového obchodu.

    2. Není-li na webových stránkách Obchodu uvedeno jinak, všechna práva k Internetovému obchodu, včetně vlastnických autorských práv, práv duševního vlastnictví k jeho názvu, internetové doméně, webovým stránkám, jakož i k dalšímu obsahu, zejména k formulářům, logům, jakož i jako fotografie, video materiály, popisy Zboží patří Prodávajícímu a lze je použít pouze stanoveným způsobem a v souladu s Nařízením a ustanoveními obecně platných právních předpisů.

    3. Řešení případných sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který není Podnikatelem, podléhá příslušným soudům v souladu s ustanoveními příslušných ustanovení občanského soudního řádu. Řešení případných sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je Podnikatelem, se předkládá soudu příslušnému podle sídla Prodávajícího.

    4. V záležitostech, na které se nevztahují tato nařízení, se použijí ustanovení občanského zákoníku, ustanovení zákona o poskytování elektronických služeb, ustanovení zákona o právech spotřebitelů a další příslušná ustanovení polského práva.

    5. Prodávající může změnit Pravidla v následujících případech:

      1. změny ustanovení obecně platných právních předpisů nebo jejich výklad/výklad ovlivňující ustanovení Nařízení nebo práva a povinnosti smluvních stran;

      2. Vydání rozhodnutí, rozsudku nebo jiného obdobného úkonu soudy, úřady nebo jinými typy institucí ovlivňujících ustanovení Nařízení nebo práva a povinnosti smluvních stran, jakož i uložení konkrétních povinností takovými soudy, úřady popř. jiné typy institucí;

      3. v případě změn rozsahu Služeb poskytovaných v Internetovém obchodě, předpokladů, funkčností nebo organizace provozování Obchodu nebo prodeje; včetně zejména způsobených organizačními, technologickými nebo technickými důvody, a to i v případě změny technických požadavků nutných k užívání Internetového obchodu nebo jednotlivých Služeb nebo obchodních předpokladů, jakož i změn spočívajících v ukončení poskytování danou Službu, formu nebo pravidla prodeje, jejich změnu nebo také zavádění nových Služeb či funkcionalit nebo organizaci Obchodu nebo prodeje;

      4. potřeba vylepšit Služby, funkčnost nebo provoz online obchodu, zabránění zneužití nebo potřeba z bezpečnostních důvodů;

      5. výskyt potřeby redakčních změn, včetně potřeby odstranit nejednoznačnosti nebo výkladové pochybnosti týkající se obsahu předpisů.

    6. O všech změnách těchto Pravidel bude každý zákazník informován prostřednictvím informací na webových stránkách internetového obchodu obsahujících seznam změn a datum jejich vstupu v platnost. Zákazníci, kteří mají Účet, mohou být dodatečně informováni o změnách spolu s jejich souhrnem na jimi uvedenou e-mailovou adresu. Datum nabytí účinnosti změn nebude kratší než 14 dnů ode dne jejich oznámení. Neakceptuje-li Zákazník se Zákaznickým účtem nový obsah Řádu, je povinen tuto skutečnost oznámit Prodávajícímu do 14 dnů ode dne oznámení změny Řádu. Oznámení Prodávajícího o nepřijetí nového obsahu Pravidel má za následek ukončení Smlouvy v rámci Účtu.

    7. Změny Pravidel ve vztahu k Zákazníkům, kteří jsou Podnikateli, mohou být zaváděny v obdobích kratších, než je uvedeno v písm. 6 výše.

    8. Prodávající může na webové stránky Obchodu umísťovat reklamní obsah týkající se nabízených služeb, jakož i zboží a služeb třetích osob, ve formách používaných na internetu. Používání takových nabídek nebo služeb není součástí Obchodu a jejich pravidla jsou definována relevantními třetími stranami.

    9. Pokud některé z ustanovení těchto Pravidel je nebo se stane zcela nebo zčásti neúčinným (například z důvodu změny zákona), nemá to vliv na účinnost zbývajících ustanovení.

    10. Pokud jsou tato Pravidla v dvojjazyčné nebo vícejazyčné verzi, v případě jazykových nesrovnalostí je závazná pouze polská jazyková verze Pravidel.