Obchodní podmínky

  1. Má se za to, že vystavení faktury kupujícím (dále jen kupující) znamená, že si přečetl tyto obchodní podmínky, přijal je bez výhrad a souhlasí s jejich uplatňováním.
  2. Objednávky jsou vyřizovány na základě těchto obchodních podmínek a na základě písemných dohod s kupujícím. Další rezervace, podmínky a ujednání odchylující se od těchto obchodních podmínek vyžadují vždy písemnou formu a souhlas prodávajícího.
  3. Pokud kupující v souladu s platnými právními předpisy nepodepsal fakturu nebo účet, má se za to, že si tyto obchodní podmínky přečetl, přijal je bez výhrad a souhlasí s jejich uplatňováním, doručením faktury.
  4. Objednávky přijímáme přímo v sídle prodávajícího prostřednictvím formuláře na webu http://dascompany.com a e-mailem každý pracovní den na adresu uvedenou na webu http://dascompany.com
  5. Objednávka podaná prostřednictvím internetu (objednávkový formulář na stránkách prodávajícího, e-mailová korespondence) zavazuje strany od okamžiku zadání objednávky.
  6. Odstoupení od dané objednávky je možné pouze do jejího potvrzení prodávajícím
    • Odstoupení od dané objednávky po zahájení její realizace je možné pouze s písemným souhlasem Prodávajícího. Storno objednávky opravňuje prodávajícího ponechat si zálohu při zahájení objednávky, zejména při objednání jednotlivých prvků konstrukce, vypracování projektu objektu, který je předmětem objednávky
    • Objednané a dodané zboží lze vrátit pouze s písemným souhlasem prodávajícího. Kupující samostatně posuzuje vhodnost zboží a služeb pro zamýšlený účel
  7. Prodávající neodpovídá za použití Zboží v rozporu s pokyny Prodávajícího (Návod k použití) ani za nesprávnou či nesprávnou interpretaci informací a technických údajů obsažených v nabídce, návrhu haly či jinak poskytnutých Kupujícímu.
  8. Ceny uvedené v oznámeních, inzerátech nebo nabídkách prodávajícího nepředstavují nabídku ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.
  9. Ceny uvedené v oznámeních, inzerátech či nabídkách prodávajícího jsou pouze orientační. Konečná cena by měla být mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuta před dodáním zboží, v okamžiku zadání objednávky nebo nejpozději v okamžiku uzavření písemné smlouvy.
  10. Pokud nedojde k dohodě o ceně, vyhrazuje si Prodávající právo fakturovat a uplatnit ceny platné v den dodání s ohledem na ceníky, ceny surovin, celní a daňové sazby a případnou směnu sazby podle NBP.
  11. Předmět smlouvy zůstává majetkem prodávajícího, dokud kupující nezaplatí celou cenu uvedenou ve smlouvě a podepíše přejímací protokol.
  12. Povinnosti kupujícího zahrnují:
    • absolutní soulad s ustanoveními VOP
    • absolutní soulad s ustanoveními záručního listu
    • zaplatit cenu
  13. Všechna nebezpečí spojená s jeho užíváním přecházejí na kupujícího haly. Kupující je povinen pojistit věc proti všem hrozbám a nebezpečím, včetně pojištění hal v rámci pojištění odpovědnosti.
  14. Je-li zboží zasláno na adresu kupujícího prostřednictvím přepravce, přecházejí výhody a břemena související s věcí a nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození zboží na kupujícího předáním zboží přepravci. V případě, že kupující při převzetí zboží od přepravce zjistí rozdíl mezi skutečně dodaným zbožím a zbožím uvedeným v přepravních dokladech nebo poškození zboží, je povinen své námitky neprodleně uvést do kopie dokladu přepravce č. náklad. Tyto činnosti směřují ke stanovení pravidel a rozsahu případné odpovědnosti dopravce. Nesplnění výše uvedených povinností ze strany kupujícího znamená vzdání se práv z reklamace fyzických vad zboží - v případě poškození zboží;
  15. Pokud kupující odebírá zboží vlastní dopravou, přecházejí užitky a břemena související s věcí a nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození zboží na kupujícího při výdeji zboží ze skladů prodávajícího. Osoba odebírající zboží jménem kupujícího by měla mít písemné pověření vystavené osobou oprávněnou kupujícího zastupovat. Při převzetí zboží je kupující nebo jím pověřená osoba povinna pečlivě zkontrolovat stav zboží. To se týká zejména mechanického poškození nebo viditelných vad. Po převzetí zboží nebude brán zřetel na reklamace mechanického poškození zboží a obalu, případně jiné viditelné vady.
  16. Pokud si kupující zboží ve stanovené lhůtě nevyzvedne nebo jej odmítne převzít, má prodávající právo umístit zboží do skladu na náklady a nebezpečí kupujícího a požadovat náhradu nákladů na dopravu od kupujícího. Kupující. Přesáhne-li prodlení s vyzvednutím zboží ze skladu prodávajícího dobu dvou týdnů ve vztahu ke dni předání zboží kupujícímu nebo kupující odmítne zboží převzít, má prodávající právo odstoupit od uzavřít smlouvu nebo prodat zboží na náklady a riziko kupujícího.
  17. Zadáním objednávky kupující v souladu s Nařízením min 17. prosince 2010, Úř č. 249, Poz. 1661, přijímá faktury zaslané elektronicky za zboží zakoupené u Das Company sp. z o.o., se sídlem v Trzebinii, na adresu uvedenou kupujícím v objednávce.
  18. Pokud částka splatná na faktuře nebude uhrazena ve stanovené lhůtě, bude mít prodávající právo podle svého uvážení požadovat:
    • Platba úroku z prodlení kupujícím ve výši odpovídající aktuální úrokové sazbě zákonného úroku
    • okamžitá platba zbývajících faktur s pozdějšími daty plateb
    • Zaplacení ceny kupujícím před datem dodání zboží vyplývající z jiných již přijatých objednávek k provedení
    Smluvní strany se mohou dohodnout na podrobných podmínkách vypořádání ve smlouvě.
  19. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely transakce (v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů; konsolidované znění: Sbírka zákonů z roku 2002 č. 101, položka 926 s rev.).
  20. Ve věcech, na které se nevztahují výše uvedené obchodní podmínky, jakož i jednotlivé smlouvy uzavírané s kupujícími, platí ustanovení občanského zákoníku.